torsdag 20 maj 2010

Äntligen!

Äntligen kommer han, en av mina stora idoler. Chris Isaak. Den 5 juni sitter jag och Anna-Sara (tack min underbart omtänksamma vän som följer med) på trädgårdsföreningen och lyssnar på lite sweet music. När jag i höstas fick reda på konsertdatumet blev jag lite orolig för om jag ens skulle kunna gå, tänk om bebisen skulle vänta med att komma, ligga och dra sig i magen i ett par veckor extra. Men, vi samarbetar fint i familjen. Lillan kom den 10 maj, 9 dagar tidigare än tänkt. I god tid för att låta mamma hämta sig efter förlossning och kunna gå på konsert. Sweet. Som jag längtar.

1 kommentar:

  1. Ja men kära nån så roligt det ska bli! Det här ser jag verkligen fram emot. Det var inte igår vi gjorde nåt sånt tillsammans, du och jag! Nu är det tur att jag gillar Isaak, lite iaf, men jag tror jag skulle kunna genomlida till och med... Thomas Ledin, bara för grejjen! Hihi!
    Sara

    SvaraRadera