tisdag 1 februari 2011

Trött..ÅH, trött igen. När det var dags att hämta Loa från dagis orkade jag inte ens ut med vagnen , det tar bara fem minuter att gå men idag var det för långt. Jag och Ida tog bilen istället (ooouuujjj vad lojt och miljöovänligt, jag veeeet. Dessutom öste regnet ner, jag misstänker att det är det usla vädrets fel, att jag är trött alltså. Det ska bli så löjligt skönt sen när man inte behöver bylta på ungarna åtta lager kläder och overaller, bara det är ett pedagogiskt uttröttande projekt. Idag minsann tror jag det är en bra dag för ett kladdkakebak. Japp, så får det bli.

3 kommentarer:

  1. Kladdkaka hjälper! Ogillar också overallandet, längtar till lätta vårkläder och sedan sommar. Håll ut i tröttheten, ljusare tider väntar. Kram A

    SvaraRadera
  2. moster sa.
    tack det smakar bra ,med grädde till.
    Vi går mot ljusare tider.
    Bakat semle bullar idag,ska smaka
    en i morgon,onyttigt,MEN gott,,eller????

    SvaraRadera
  3. Ja tänk vad lite choklad kan göra livet glatt igen:) En sitting bullglass slank ner som förrätt. Semlor är alltid smaskens, misstänker att Loa håller med.

    SvaraRadera