tisdag 15 februari 2011

Sjuk och eländig..

..känner jag mig just nu. Halsen känns igensvullen och det gör ont ändå upp i öronen varje gång jag sväljer, skulle behöva en spottkopp (Åh fy så vidrigt). Ena ögat har även bobbat igen. Ser ut som galningen i filmen "Den där Mary". Puh. Brukar sällan vara sjuk men nu är vi inne på tredje dagen, envisa förkylning. Glass är det enda som går ner så just nu länsar jag Loa´s Hello Kittypinnar. Jonas får köpa mer glass på väg hem från jobbet. Två liter vanilj ska jag ha, minst.

2 kommentarer:

  1. Glöm inte Ohoj kolasås till! Lider med dig, hoppas att du snart är piggare och att du får vila mycket fram tills dess. Nästan så att jag ska ta och skicka din födelsedagspresent som ligger här och inväntar rätt datum... eller nä, jag tror du får vänta. Glass funkar nog bättre just n. Kram kram.

    SvaraRadera
  2. Ja men med den vetskapen lättar bobbet i ögat:) Du är så söt och snäll. Ska försöka ta mig ner till stan i eftermiddag och utnyttja förra årets present från familjen, en fotbehandling, har haft ett helt år på mig men du vet...skjuta upp, skjuta upp. Stackars den lilla varelse som får ta hand om mina fossingar, de har milt sagt blivit ignorerade de senaste två åren..

    SvaraRadera