tisdag 24 augusti 2010

Bilder då?

Ja så var det detta med min mobil. De tre (?) trogna läsare jag har kommer säkert ihåg ett inlägg om en tappad mobil för någon vecka sedan. Det var med den jag tog en massa bilder (superkamera) och enkelt la upp på bloggen. Nu har jag en annan tillsvidaremobil som man absolut inte kan ta några bilder med, den är helt enkelt usel. Jag väntar på min nya mobil, den kommer om en vecka eller två. En Iphone 4, hihihi, ojojoj vilken leksak, man surfar obegränsat med den, kollar på filmer/serier, spotify:ar sig, tar snygga bilder, den har allt. Jag tror även att den kan laga mat. Och inte är den dyrare än min tidigare, mer enklare mobil. Så ni får hava tålamod. Bilder kommer. I väntan på min Iphone kan jag gräva fram lite ur arkivet. Men inte nu. NU ska jag gå och hämta Loa på dagis, idag har hon varit där själv mellan kl 09-11:30, spännande, och lite scary.

1 kommentar:

  1. Jag väntar med spänning,att få se dessa
    superkort ,tagna med superkamera.
    Men du Eva,du har ju supergoa tjejer,
    så du kan inte misslyckas med dina foton.


    kram moster

    SvaraRadera