onsdag 30 november 2011

ja men JAAAAAA!

Dagarna går i ett och det känns som att jag inte hinner stanna upp och känna julstämmning (besvikelse, f*n, favvostaken gick sönder), doften av pepparkakor (ångest, måstebakamåstebaka) eller snöns flingor mot kind (besvikelse, hallå höstregnstorm).

Det som lyfte upp den HÄR dagen till veckans bubblare är att jag fick tag i två Bruce Springsteenbiljetter till sommarens megamegakonsert. Nu äntligen ska min stilige sambo och jag göra något tillsammans. Något helt löjligt kul. Nu börjar jakten på barnvakt. Först till kvarn kära vänner. 28 juli. Boka.

3 kommentarer:

  1. Då ska vi också dit, samma dag! Försök fixa barnvakt till oss också;) Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. och i samma andetag kom jag på att både ni och syrran är uppbokade..

    SvaraRadera