torsdag 27 oktober 2011

Jag kan inte vad du kan..

Vad visar bilden? Kläder ja, kläderna på dagis. Denna bild tar jag alltid på torsdagsmorgonen då Jonas har hämtdag för tjejernas sista dag innan helgen. Jag kan då diktera ett sms till honom om vilka utvalda items som ska med hem. Japp jag erkänner, så twistad i skallen är jag. Jag har RÅkoll på ungarnas kläder, Jonas skulle vid fritt bestämmande kränga på dem stl 56-bodys och undra varför ungen blivit så...bred all of a sudden. Tro inte att jag baktalar min man, nix nix, han är med på tåget. Det är ju fortfarande så att jag är bra på att skilja på barnens kläder och storlekar. Jonas å andra sidan bygger hus från grund till storslaget slott. Helt på egen hand. Jag får knappt ihop kinderäggens överraskningsmontering (oftast i två delar, kläm på del A på del B). Men blindfolda mig och låt mig känna på ett tygfabrikat i tjejernas garderob så ska ni få se på grejer. Bygga hus..mäh, spik i foten som Alfredsson skulle ha sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar