torsdag 17 juni 2010

Att tänka på.

Inför en eventuell flytt i framtiden vill jag ha följande: hiss, tvättmaskin inom räckhåll, hiss igen och vad mer, hm...jo HISS! Fy bubblan vad det känns i benen att bära på två ungar plus (gigantiska) tvättpåsar tusen (känns det som) våningar ner till källaren. Puh. Eländet vägs väl upp med att vi endast är tre familjer som samsas om två maskiner. Tre familjer, 6 vuxna och 5 barn...och två maskiner, hmm. Nä jag tar tillbaka det och lägger till ytterligare en sak på min önskelista inför en ev kommande flytt. Jag ska ha minst fyra tvättmaskiner, 40 kvadrats torkrum, egen tvättbutler och en jättestor hiss, hiss med fåtölj och tv. Det ska jag ha.

2 kommentarer:

  1. Egen tvättmaskin är det bästa. Sedan vi köpte den gör vi inte annat än tvättar. Städar gör vi dock aldrig. Kram

    SvaraRadera
  2. Räcker det inte med Jonas !!!!!

    SvaraRadera