lördag 7 januari 2012

Ett inlägg

Det var längesedan jag skrev ett inlägg utan bild. Ett inlägg med något smart eller kul jag sett, hört eller åstadkommit. Det var ett tag sedan nu. Har jag inget smart eller kul att bidra med längre kanske tänker du? Då tänker du alldeles åt pipan rätt. Hösten var tung av trötthet, men nu har vi vilat upp oss (hahahaha) eller rättare sagt, stannat upp lite och njutit av att bara få vara. Hemma. På tisdag kör jobbet på igen och det kommer att tuta igång med ett inspirerande lönesättande samtal (hahahaha, skämten bara haglar ur mig). Känner mig redo för 2012. Och högre lön.

2 kommentarer:

  1. Jag tror stenhårt på din nya höga lön. Du kommer skratta hela vägen till banken... Eller nåt. Själv börjar jag med samverkan å 3 timmar DS. Hurra!!!

    SvaraRadera
  2. Åh, du vet vad du startar med iallafall. DS goes without saying, sedan har jag ingen aning om vad dagen håller inne med. Tjohoo!

    SvaraRadera